вівторок, 22 грудня 2020 р.

Українська мова. 8 клас

 Контрольний письмовий твір-опис села на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

Прочитайте зразок твору і напишіть творчу роботу(1,5 стор.) на тему "Село моє, для мене ти єдине..."

«Село моє , для мене ти єдине…»

…Село! І серце одпочине.

Село на нашій Україні-

Неначе писанка , село

Зеленим гаєм поросло.

Т.Шевченко

     У кожної людини є так звана «мала» батьківщина, до якої прикипаєш серцем, яка здається наймилішою у світі, бо ти там виріс, там навчився розрізняти добро і зло, там відчув перше кохання.

    Моя «маленька Батьківщина» - це моя рідна Кучерявоволодимирівка. Розташована вона в таврійських степах. Моїй «Кучерявій» , як любляче називають її односельці, , вже майже дев’яносто років.

Але вона завжди юна.Як легко тут дихається , як приємно пахнуть квіти, які лагідні теплі  вранішні вітри. Все це своє – рідне .

    Окрасою села є центральна вулиця . Скрізь виструнчились чепурненькі , біленькі хати , на подвір’ях господарські будівлі для худоби, тік зі стогами хліба, а за хатами – грядки і садочки.

А ось відкривається панорама центральних споруд села : магазини, адміністративні будівлі, будинок культури,пам’ятник загиблим воїнам і наша рідна школа.

   Вічнозелені ялинки прикрашають алеї. Дуже гарною є каштанова алея біля школи. Навесні каштани спалахують білими запашними свічечками.

   Рідне село – найкраще у світі, хоч яким би воно не було маленьким , чи бідним . Бо воно – наша батьківщина.

А батьківщину , як і матір люблять просто за те , що вона є. 


Немає коментарів:

Дописати коментар