неділя, 9 листопада 2014 р.

Моє відкриття Tвіттера   
Звичайно, я і раніше чула про цю соціальну мережу, але не користувалася нею. Зареєстрована лише в Однокласниках  та
Фейсбуці. Тому , дійсно, засідання №81 клубу Академії Єльнік стало для мене відкриттям. Я знайшла багато плюсів у цій мережі.
Я навіть не уявляла , що твітнути – це цвірінькнути. Чула слово хештег на попередніх зустрічах клубу і навіть сама писала хештеги #сьогоднімолодець, але не розуміла , навіщо вони потрібні.

І якщо спочатку було не зовсім зрозуміло, яким чином це може мені знадобиться в роботі , то тепер вже щось прояснилось.
 У тому потоку інформації, яку ми щодня сприймаємо , дуже важко зорієнтуватися, тому важливо мати можливість її обговорювати з іншими. Тим більше , що Twitter дозволяє  це робити дуже оперативно. Кажуть же «Сорока  на хвості принесла» Ну а в нашому випадку не сорока, а інша пташка – Twitter.

1 коментар: